Tarihçe

"Türkiye en iyilerine layıktır"

Hüseyin ÖZDİLEK Özdilek Holding Yönetim Kurulu Başkanı

Tarihçe

Tarihçe

1983 yılında Özdilek Bursa Alışveriş Merkezi ile perakende sektörüne giren Özdilek, bugün 14 alışveriş merkezi (Afyonkarahisar, Antalya, Bolu, Bursa, Bursa Geçit, Bursa Nilüfer, Düzce, Eskişehir, İstanbul, İzmir, Kocaeli, Turgutlu, Uşak ve Yalova), 6 hipermarket ( Bursa Kaplıkaya, Bursa Ataevler, Gemlik, İnegöl, Bursa Özlüce ve Gürsu), 66 ev tekstil mağazası ve 3 büyük departmanlı mağazası ile hizmet vermektedir. Ayrıca bugün toplam 8.500 çalışanı ile Türkiye’nin marka değeri en yüksek şirketleri içinde ilk 100 firma arasında yer almaktadır.

Yerli ve yabancı seçkin markaların satışa sunulduğu Özdilek alışveriş merkezleri:

  • Mağaza
  • Market
  • Kafe
  • Restoran
  • Çocuk odası
  • Çocuk Eğlence Merkezi

bölümlerinden oluşmaktadır.
Alışveriş merkezleri, aranılan ve ihtiyaç duyulan her tür ürünün bulunabileceği, on binlerce kalem ürünün satışa sunulduğu bir alışveriş konsepti sunmaktadır.

Özdilek markası, müşterileriyle kurduğu duygusal ve samimi bağı; taviz vermediği kalite, müşteri odaklı yaklaşım, sürekli gelişim ve çalışanlarından müşterilerine kadar hissettirdiği dürüstlük çerçevesinde sürdürmektedir. Özdilek’in temel felsefesi her zaman ve her durumda “Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti”ni sağlamaktır. Tüm üretim ve satış faaliyetleri müşteri memnuniyeti üzerine kurarak “Müşteri varsa biz varız.” ilkesi ile hareket edilmektedir.

Özdilek, alışveriş merkezleri ile 7’den 77’ye her yaşta tüketiciye hitap etmekte ve onlara farklı bir yaşam tarzı sunmaktadır. Müşterilerine hizmet sunarken, müşteri memnuniyetine büyük önem vermekte ve bu nedenle müşterilere zevkli bir ortam yaratarak şehir merkezlerine ve şehirlerarası kavşak noktalarına yakın konumlarda, doğayla iç içe merkezler inşa etmektedir.

Özdilek çoğu noktasında, "self servis" yerine, doğrudan iletişimin ön planda tutulduğu bir servis anlayışı tercih ederek, tüketicilerin bir defada bütün alışveriş ihtiyaçlarını keyifli bir şekilde karşılamasını sağlayacak bir ortam sunmaktadır.

Özdilek alışveriş merkezlerinde; aileniz ile birlikte samimi ve sıcak bir ortamda, keyifli zaman geçirebilmeniz ve sizlere hep daha iyi ürün ve hizmeti sunabilmek için sürekli çalışıyor ve sizleri dinliyor.

LOGO TASARIM HİKAYESİ

Özdilek Logo Tasarım Hikayesi

Ürettiği ürünlerde kalite standartlarından hiç bir zaman taviz vermeyen Özdilek, logosunu da bu özelliğini vurgulamak adına keskin hatlarda çizerek, güveni simgelyen siyah renkte oluşturuldu. Ayrıca Özdilek amblemi de ürünlerinin kendi üretimi olduğunu belirtmek adına endüstriyi simgeleyen köşeli hatlarda tasarlanmış ve orta kısmına "ö" ve "d" harfi eklenmiştir.

Özdilek Logo Tasarım Hikayesi

1991 yılından itibaren, logonun daha belirgin olması adına samimiyet ve kararlılığı simgeleyen kırmızı renk tercih edildi.

Özdilek Logo Tasarım Hikayesi

1994 yılından itibaren, logo rengi, dinamik ve iç açıcı bir renk olduğundan ve bu kavramlar güven ve samimiyeti de çağrıştırdığından turuncu olmuştur ve bu şekilde bilinirliğini sürdürmektedir.

Özdilek Logo Tasarım Hikayesi

2005 yılına gelindiğinde ise Özdilek amblemi sadece üretimde değil farklı sektörlerde de hizmet verildiğini vurgulamak ve içeriğe estetik bir yenilik kazandırmak adına "ö" ve "d" harfi bulunan bir daire şeklini almıştır.

Özdilek Logo Tasarım Hikayesi

2009 yılında logo register'siz kullanılmaya başlanmıştır. Bu şekilde daha yalın bir görünüm kazanılması hedeflenmiştir.

Özdilek Holding

©2017 Özdilek Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik ve Güvenlik / Kullanım ve Koşullar

Mobil Siteye Geç