Kalite Politikamız

Kalite Politikamız

Kalite Politikamız

ISO 9001 Kalite Politikası (Alışveriş Merkezleri)

  • İnsana ve insanın geliştirilmesine önem vermek.
  • "Bizler için kalite,"
    • Bir yaşam tarzıdır.
    • Hepimizin işidir.
    • Müşterilerimize olan görevimizdir.
  • Her işi ilk defada doğru olarak yapmak.
  • "Müşteri varsa biz varız" düşüncesi ile satış politikamızı" Müşteri memnuniyeti" üzerine kurmak.
  • İşletme içerisinde sağlıklı iletişim kurmak.
  • Sürekli gelişmek.
  • Yapılan her çalışmanın "Türkiye’nin gelişmesi" demek olduğunun bilincinde olmak.

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Politikası

  • Müşterilerimizin mutlaka memnun olmasını sağlamak.
  • Tüm çalışmalarımızın çözüm odaklı olmasını sağlamak.
  • Tüm şikayet, talep ve beğenileri kayıt altına alarak takibini sağlamak.
  • Objektif ve müşteri odaklı olmak.
  • Yasal şartlara dayalı hizmet sunmak.
  • Şikayetlere dönüşte ve şikayet çözümünde en hızlı firma olmak.
  • Ürün ve hizmet kalitesinin sürekli iyileştirilmesini sağlamak.

ISO 22000 Gıda Güvenliği Politikası

  • Müşterilerimize güvenli ve kaliteli ürünler sunmak.
  • Yasalara ve hijyen kurallarına uygun üretim yapmak.
  • Tüm süreçlerimizi kontrol altına alarak müşteri memnuniyetini sağlamak.
  • Sürekli gelişmek.
  • Kontrol disiplini ile gıda güvenliğini sağlamak.

Kaliteli hizmet, kaliteli ürün ve mutlak müşteri memnuniyeti ilkelerini benimseyen ve bu ilkeleri taviz vermeksizin hayata geçiren Özdilek, ISO 22000 GIDA GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ, ISO 9001 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ ve sektöründe ilk olma özelliği ile ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ  belgelerine sahiptir.

Özdilek Holding

©2017 Özdilek Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik ve Güvenlik / Kullanım ve Koşullar

Mobil Siteye Geç